Nie zawsze kampanie reklamowe muszą być organizowane na szeroką skalę. Czasami w zupełności wystarczy wykonanie jednego niewielkiego gadżetu reklamowego, który będzie wręczany klientom odwiedzającym placówkę usługową danej firmy. W związku z tym w takiej sytuacji gadżet ten powinien być niewielki, a do tego praktyczny. Jednym słowem najlepiej jest wybierać słodyczek, którymi klient może się poczęstować i zjeść w czasie oczekiwania na wykonanie usługi lub też w jej trakcie. Warto w tym wypadku zadbać również o to, by słodycze były smaczne. Ponieważ klient chętniej się poczęstuje i z pewnością lepiej zapamięta taki gadżet reklamowy.Dlatego właśnie cukierki reklamowe wydają się bardzo dobrym rozwiązaniem. Wszak każdy chętnie po taki rodzaj słodkości sięgnie, a do tego są one dobrze po porcjowane. W końcu cukierek jest niewielki, co pozwala praktycznie i sprawnie się nim poczęstować i go zjeść. Pod tym względem będzie on najlepszym rozwiązaniem na słodki poczęstunek dla klientów, którzy oczekują na wykonanie usługi, a nawet są w takcie jakiegoś zabiegu.
Zanim jednak cukierki reklamowe trafią do klientów, należy je w odpowiedni sposób przygotować. Chodzi przede wszystkim o umieszczeniu na ich opakowaniu jakichś elementów promocyjnych. Chociaż nie jest to obowiązkowe, to bez wątpienia cukierki będą lepiej wyglądały, a całość dobrze się będzie komponowała. Dlatego warto, chociaż skromne nadruki umieścić na opakowaniu cukierków. Ponieważ są one niewielkie, to zbyt wiele się nie zmieści. Logo firmy jest niewielkie i z pewnością dobrze będzie wyglądało na takim gadżecie reklamowy. Poza tym można użyć kolorów, które są integralne z nazwą firmy oraz jej wyposażeniem.
Pozostaje jeszcze kwestia tego, gdzie cukierki reklamowe umieścić, by były dostępne dla klientów. Wiadomo, że nie chodzi o to, by każdego osobno częstować pojedynczym cukierkiem. Takie działanie wcale nie wzbudziłby zainteresowania i zaufania. W związku z tym nie zadziałałoby jak promocja firmy. Najlepiej jest umieścić cukierki w mieszczce lub koszyczku, który będzie łatwo dostępny dla każdego. Można gadżety reklamowe położyć w poczekalni przy fotelach, na których klienci oczekują na swoją kolejkę.