Dzieci szybko rosną. Bluzeczka, spodenki, czy sweterek, służą smykowi przez kilka miesięcy, po czym stają się za małe. Mamy chowają te rzeczy głęboko do szafy (bo może jeszcze kiedyś się przydadzą) lub oddają innym dzieciom. Ale czy to znaczy, że reklama na odzieży dziecięcej jest niedorzeczna? Absolutnie nie! Dzieci to uczestnicy zabaw w piaskownicy, klienci sklepów, stali goście na festynach i piknikach. A im więcej osób zobaczy naszą reklamę na odzieży dziecięcej, tym lepiej. Dlatego warto zainwestować w dziecięcą odzież reklamową! Efekty przyjdą szybko.
Body
Body z krótkim i długim rękawkiem to wdzianka, które najczęściej noszą niemowlęta. Są wygodne, nie uciskają brzuszka i umożliwiają szybką wymianę pieluszki. Wielu producentów umieszcza na body zabawne napisy, czyniąc ten element garderoby niezwykle atrakcyjnym prezentem. Nie wahajmy się i zróbmy to samo! Odzież reklamowa dla niemowląt to doskonałe miejsce na reklamę. Każdy przecież lubi patrzeć na słodkie bobasy…
Bluzki
Najbardziej uniwersalna (pod kątem reklamowym) część garderoby dziecięcej. Całoroczna odzież reklamowa nie wymaga bowiem dopasowywania upominków do pory roku, a i w za dużej bluzeczce wystarczy podwinąć rękawki i też będzie dobra. Duża powierzchnia reklamowa umożliwia projektowanie nadruku bez żadnych ograniczeń. Pamiętajmy o wesołych, żywych kolorach bluzek.
Spodnie
Spodnie dresowe, jeansy, czy bojówki? Rurki, dzwony, czy biodrówki? Najpraktyczniejsze będą spodnie dresowe regulowane w pasie. Taka odzież reklamowa to komfort użytkowania plus mniejsze ryzyko błędnego rozmiaru. Warunek: dobrej jakości bawełna. Spodnie dresowe lubią po praniu się rozciągać. Zaoferujmy klientom jakość!
Nakrycia głowy
Czapki to kolejny wszechstronny gadżet. Możemy wręczyć je klientom, którzy odwiedzili naszą firmę. Ofiarować uczestnikom imprezy, której jesteśmy organizatorami albo wręczyć dzieciom na deptaku. Okazji jest dużo. Wybierajmy raczej czapki z daszkiem, w uniwersalnym kolorze, by każde dziecko, bez względu na płeć, było zadowolone.